100% Polski produkt

Chciałabym dziś przedstawić Wam pewną inicjatywę, ba100%rdzo dziś aktualną i bardzo potrzebną. Otóż wielki koncern PwC we współpracy z tygodnikiem „Do rzeczy” zainicjował i zorganizował plebiscyt, który w swoim zamiarze ma wywołanie mody na to co jest w 100% polskim produktem  Do konkursu zaproszone zostały firmy prywatne, spółdzielcze oraz będące udziałem Skarbu Państwa, w których decyzyjność jest w rękach polskiego kapitału i które wytwarzają produkty na terenie Polski. Z lokalnych materiałów i surowców oraz w oparciu o polską technologię.

Moda na to co polskie,  nasze, rodzime trwa i rozwija się. Nie tak dawno, na wszystko co przyjechało zza granicy patrzyliśmy z zachwytem połączonym z nutą zazdrości, marudząc jak tu u nas jest źle, smutno, szaro, niedoskonale. To co importowane oznaczało dobrobyt, wyższy status życia; było piękne, pożądane, dla wielu niedostępne. Dziś jest zupełnie inaczej. Pojawiło się hasło patriotyzmu gospodarczego. Polskość nabiera mocy, staje się modna, staje się trendy. „Dobre bo polskie” to już nie tylko hasło – to rzeczywistość. Polskie marki rozwijają się, są doceniane i nagradzane na granicą. Szyldy z napisami „Polish regional food” przyciągają masę klientów, smakoszy, którzy doceniają polskie produkty i polską kuchnię.

Stawianie na polskie produkty, to nie tylko otrzymanie sprawdzonej jakości, to również, a może przede wszystkim wspieranie polskiej gospodarki. Z sondaży wynika, iż nasi rodacy dobrze rozumieją polskość produktu. Za rodzimy uważamy taki, który został wytworzony na terenie naszego kraju oraz wyprodukowany przez firmę, która zarejestrowana jest w Polsce i płaci tu podatki. Wielu badanych uważa, że produkt powinien składać się z polskich, lokalnych składników.

W konkursie „100% Polski Produkt” przyznano kilka nagród. Jesteśmy bardzo przejęci faktem, że Grannę nagrodzono za grę Superfarmer!

Gra rodzinna Superfarmer idealnie wpasowuje się w klimat konkursu. To produkt na wskroś polski, który dzięki swojej doskonałości, oryginalności i wyjątkowej historii jest obecnie rozpoznawany i rozchwytywany na całym świecie. Fenomen Superfarmera doceniają dzieci, rodzice, dziadkowie, nauczyciele, docenia konkurencja w kraju i za granicą. Obecnie tą wyjątkową grę edukacyjną kupicie w znacznej większości krajów europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Brazylii, Japonii, Korei Południowej, Chinach, a nawet w Tajlandii i na Filipinach!

SF_bez strzałek_wersja 5 pudełek_LOGO_RGB

Cieszymy się bardzo, że konsumenci doceniają polskie produkty, polskie marki. Oby w tym temacie działo się już tylko lepiej! Doceniajmy i promujmy wspólnie polską historię i polskie wyroby, dla dobra naszych rodaków i naszej gospodarki!

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *